  • 1. Data: 2006-08-18 08:35:09
    Temat: sprzedaż bezrachunkowa a DW
    Od: "brzoskwiinia" <a...@N...alpha.net.pl>

    Witam,DG ,KPiR zwolnienie z vat-sptrzedaz na rzecz osób fizycznych nie
    prowadzących DG(aukcje internetowe),całośc zapłaty za pośrednictwem rachunku
    bankowego.Proszę mi powiedzieć,czy dowód wewnętrzny dokumentujący przychody
    sporządza się codziennie ,czy wystarczy zbiorczy na koniec miesiąca?
    pozdrawiam ania

  • 2. Data: 2006-08-23 12:21:44
    Temat: Re: sprzedaż bezrachunkowa a DW
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 18 Aug 2006, brzoskwiinia wrote:

    > czy dowód wewnętrzny dokumentujący przychody
    > sporządza się codziennie ,czy wystarczy zbiorczy na koniec miesiąca?

    A nie sądzisz że odpowiedź jest w tym przepisie:
    +++
    § 19.1. Zapisy w księdze dotyczące przychodów ze sprzedaży wyrobów,
    towarów handlowych i usług są dokonywane na podstawie wystawionych
    faktur, a w przypadku sprzedaży
    nie udokumentowanej fakturami - na podstawie wystawionego
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    na koniec dnia dowodu wewnętrznego, w którym w jednej kwocie
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    wykazana jest wartość tych przychodów za dany dzień,
    o ile nie jest prowadzona ewidencja sprzedaży
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    lub ewidencja przy zastosowaniu kas rejestrujących.
    ---

    ...i okolicy oraz brzmi "zależy"?

    Zależy co z dopuszczalnych metod się wybierze...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2006-08-23 13:33:29
    Od: "brzoskwiinia" <a...@N...alpha.net.pl>

    > On Fri, 18 Aug 2006, brzoskwiinia wrote:

    > Zależy co z dopuszczalnych metod się wybierze...

    Bardzo dziekuje już wiem:)
    pozdrawiam ania