  • 1. Data: 2003-08-18 14:53:43
    Temat: śmierć męża ???
    Od: "remek" <z...@p...onet.pl>

    Witam
    Mężczyzna prowadzi działalnośc godpodarczą. Jest w związku małżeńskim (nie
    ma rozdzielności majątkowej). Pan umiera w wyniku przewlekłaj choroby. Czy
    wówczas małżonka (już wdowa) może "przepisać" tę działalność na swoją osobę,
    aby była kontunuowana a nie zaczynać od zera???

    remek

  • 2. Data: 2003-08-18 20:12:25
    Temat: Re: śmierć męża ???
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "remek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    osobę,
    > aby była kontunuowana a nie zaczynać od zera???
    Z tego co się orienuje to nie bardzo podatnik umarł więc nie ma firmy musi
    być postępowanie spadkowe żeby przejąć majątek firmy ( moga być dzieci
    żona ) Watowiec napewno jest wykreślony z ewidencji i żona nie bedzie miała
    jego numeru .Być może mogła by przejąc nazwe firmy jeśli to jakoś bardzo
    identyfikuje firme ale i tego nie jestem pewna.
    Pozdrawiam Wiola

  • 3. Data: 2003-08-19 07:24:21
    Od: Jastra <j...@g...sprint.pl>

    > Użytkownik "remek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > osobę,

    Biuro rachunkowe mojej kolezanki obslugiwalo podobna sprawe jakies 2 lata
    temu. Bylo duzo zamieszania, ale w tej chwili wszyscy sa zadowoleni - no
    za wyjatkiem nieodwracalnosci smierci, ale to inna historia...

    Pozdrowienia
    Basia