  • 1. Data: 2007-09-18 08:21:25
    Temat: składki zus
    Od: "Agnieszka" <a...@t...pl>

    Witam
    Mam pytanie: Chcę zapłacić składki zus za kilka miesięcy (opóźnienia) i nie
    wiem jak wypełnić druczek wpłaty. Chodzi o pole 11. Co sie tam wpisuje?
    deklaracje od której sie zaczyna? czyli np. 04/2007 czy tę na której sie
    kończy? Czy może jeszcze jakos inaczej? Bardzo proszę o pomoc
    Agnieszka

  • 2. Data: 2007-09-18 08:33:27
    Temat: Re: składki zus
    Od: "PH" <h...@n...onecie>

    Użytkownik "Agnieszka" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Czy może jeszcze jakos inaczej? Bardzo proszę o pomoc
    > Agnieszka

    każdy miesiąc na osobnym "blankiecie" z wypełnieniem poprawnym pola 11

    pzdr
    Piotr

  • 3. Data: 2007-09-18 08:38:58
    Od: "Agnieszka" <a...@t...pl>

    Użytkownik "PH" <h...@n...onecie> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Agnieszka" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > każdy miesiąc na osobnym "blankiecie" z wypełnieniem poprawnym pola 11
    >
    > pzdr
    > Piotr
    To w jakim celu jest cos takiego jak wpłata wielomiesięczna (w polu 09 M)??

  • 4. Data: 2007-09-18 08:56:50
    Od: "Regand" <r...@v...pl>

    > każdy miesiąc na osobnym "blankiecie" z wypełnieniem poprawnym pola 11

    Nie gadaj glupot.
    Wystarczy podac najstarszy miesiac powstalej zaleglosci czyli np. 04 2007 i
    wszystko zostanie uregulowane.
    Tak ja robilem po tym jak w zusie mi tak powiedziano i wszystko bylo ok.

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2007-09-18 09:26:49
    Od: "Agnieszka" <a...@t...pl>

    dzięki wielkie za odpowiedź