  • 11. Data: 2004-04-13 11:55:12
    Temat: Re: seichento z kratka.
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik MK napisał:

    > A kto to jest?

    Nie jestes na bieżąco z polska kinematografią, oj nie... ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 12. Data: 2004-04-13 11:59:51
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > Dziękować, to ja powinnam Ministrowi Finansów i naszym kochanym posłom.
    > Każdemu z osobna i wszystkim razem. Chronologicznie i wg. wzrostu. ;-)

    Odpusc prosze. Nie szkoda Ci czasu na pyskowki? Lepiej w tym czasie napisac
    cos wartosciowego.

    Pozdr.
    Adam

  • 13. Data: 2004-04-13 12:09:58
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "vladi" <x...@i...pl> napisał w wiadomości

    > gratuluje. ale jakos nadal nie rozumiem kontekstu Twojego postu; jestes
    za
    > czy przeciw odliczeniu vatu od gablot szefow?

    Ech..., czy zawsze trzeba być przeciw albo za.... ?

    Pzdr,
    BaLab

  • 14. Data: 2004-04-13 12:20:06
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > Ech..., czy zawsze trzeba być przeciw albo za.... ?

    Nie zawsze. Mozna byc jeszcze "za, a nawet przeciw"

    Adam

  • 15. Data: 2004-04-13 21:05:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 13 Apr 2004, Adamski wrote:

> [...]
    >+
    >+ Odpusc prosze. Nie szkoda Ci czasu na pyskowki? Lepiej w tym czasie napisac

    Kiedy akurat TO to jest szczera prawda: na każdym przepisie,
    nieważne czy przepis głupi czy głupszy, potrzebny bardziej czy
    mniej - KTOŚ zarobi ! (czytaj: "i ktoś zapłaci" !)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)