  • Data: 2007-02-20 09:41:56
    Temat: samozatrudnienie - z czego koszty?
    Od: cdave<c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    jak w temacie jestem na samozatrudnieniu na VAT. Pracuje jako przedstawiciel
    handlowy i studiuje zaocznie. Mam pytanie czy to mogę odliczać:
    -czesne (szkoła wystawi f-re)
    -ubrania
    -ksiazki
    Głównie chodzi mi o VAT bo na dochodowy się nie łapię.

    Druga sprawa, czy ma ktoś konkretne informacje o tym co nasz rząd planuje w
    sprawie ukrócenia procederu samozatrudnienia? Bo słyszałem coś o likwidacji tego
    progu do dochodowego i podwyższenie podatku na 30%

    --
    dawid

    -> http://usenet.pomocprawna.info