eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkisamochod, ktorego wlasciciel firmy jest wspolwlascicielem › samochod, ktorego wlasciciel firmy jest wspolwlascicielem
  • Data: 2003-04-18 15:02:56
    Temat: samochod, ktorego wlasciciel firmy jest wspolwlascicielem
    Od: "Michał Lesiak (bler)" <m...@b...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    mam samochod, ktorego jestem wspolwlascicielem - czy moge korzystac z niego
    na firme? czyli prowadzic ewidencje przebiegu pojazdu z zgodnie z nia sobie
    rozliczac koszty jezdzenia?

    innymi slowy, chcialbym sie dowiedziec, czy wspolwlasciciele samochodu sa
    tak samo wazni ze skarbowego punktu widzenia jak jeden wlasciciel.

    dziękuję

    --
    M.