eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiryczalt, odliczenia od przychodu, czy moge odliczyc piwnice? › ryczalt, odliczenia od przychodu, czy moge odliczyc piwnice?
  • Data: 2009-10-12 12:30:10
    Temat: ryczalt, odliczenia od przychodu, czy moge odliczyc piwnice?
    Od: "Michał" <gg:2200099@mail.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    przegladam siec we poszukiwanu informacji ad sposobow rozloczania, obecnie
    mam ryczalt i znalazlem informacje, ze:

    W tym wypadku podatek jest płacony jedynie od przychodów. Nie jest możliwe
    odliczanie kosztów uzyskania przychodu, jednak są możliwe odliczenia od
    przychodu.

    moze mi to ktos przyblizyc? firma jest zarejestrowana na miejsce
    zamieszkania - wynajmuje od spoldzielni 3 piwnice na narzedzia ( suszarnia
    itp). Czy takie cos podlega np. pod jakies odliczenia? Czy powyzsze tyczy
    sie tylko tego, ze vat moge odliczac, jesli dostane f-re, a takowej chyba
    spoldzielnia nie wystawi..

    --
    Pozdrawiam,
    Michał