eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiryczalt, odliczenia od przychodu, czy moge odliczyc piwnice? › Re: ryczalt, odliczenia od przychodu, czy moge odliczyc piwnice?
  • Data: 2009-10-12 14:27:35
    Temat: Re: ryczalt, odliczenia od przychodu, czy moge odliczyc piwnice?
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał" <gg:2200099@mail.pl> napisał w wiadomości
    news:hav7ip$dqb$1@inews.gazeta.pl...
    > W tym wypadku podatek jest płacony jedynie od przychodów. Nie jest możliwe
    > odliczanie kosztów uzyskania przychodu, jednak są możliwe odliczenia od
    > przychodu.

    Od przychodu mozna odliczac skladki na ubezpieczenia spoleczne i rozne
    rzeczy wynikajace z ulg podatkowych - byc moze internet (choc nie jestem
    pewien).
    Na pewno nie takie rzeczy jak koszty wynajmu siedziby. Po to przeciez
    wybrales ryczalt, zeby nie odlicac kosztow w zaian za nizsza stawke podatku,
    no nie?

    > itp). Czy takie cos podlega np. pod jakies odliczenia? Czy powyzsze tyczy
    > sie tylko tego, ze vat moge odliczac, jesli dostane f-re, a takowej chyba
    > spoldzielnia nie wystawi..

    Oczywiscie, ze VAT mozesz sobie odliczac z faktur zakupowych, bo to nie nic
    wspolnego z ryczaltem.

    Pozdrawiam
    SDD