  • Data: 2006-10-22 17:45:40
    Temat: roznice kursowe,albo nie..
    Od: "madzia" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    czytam Was,ale teraz odwazylam sie napisac.Mam klopot. Moze nie taki
    wielki,ale w temacie jestem malo rozeznana.
    Zaluzmy taka sytuacje. Firma A wystawia firmie B f-re za wykonane uslugi. W
    umowie zawarta jest kalkulacja zlotowkowa, ale podana jest tez wartosc w
    usd, jaka odbiorca uslugi ma zaplacic(podane jest tez, ze platnosc bedzie po
    kursie srednim z dn.zaplaty). Odbiorca placi. I jest niedoplata, bo kurs byl
    mniej korzystny niz ten, na podst ktorego wystawiana byla f-ra. Czy to są
    roznice kursowe?Odbiorca twierdzi,ze nie i żąda korekty, bo wg niego
    zmienila sie wartosc uslugi...ale przeciez wartosc sie nie zmienila,zmianil
    sie kurs. Co byscie zrobili? W umowie nie ma zapisu o tym, ze w przypadku
    zmiany kursu usd nalezy wystawic korekte. Ja sie z tym pierwszy raz
    spotykam.

    pozdr
    Magda