  • 1. Data: 2004-01-19 14:21:45
    Temat: rozliczenie podatkowe
    Od: "RRR" <G...@O...PL>

    Chciałem dowiedzieć się czy jeśli kupiłem komputer, i chciałbym rozdzielić
    koszty związane z jego zakupem na mnie i małżonkę (ona również posiada prawo
    do takiego odliczenia), muszę koniecznie posiadać faktury wystawione na żonę
    i na mnie, czy wystarczy że faktura jest wystawiona na jednego ze
    współmałżonków? Dodatkowo, czy jeśli faktura byłaby wystawiona na oboje to
    koszty należy dzielić na dwie równe kwoty, czy też na moje konto można
    zapisac więcej, a na konto małżonki mniej, ważne jest to dla mnie ponieważ
    zakupiłem również inny sprzęt, do którego żonie nie przysługują prawa do
    odliczeń. Dziękuję za wszystkie sugestie.