  • 1. Data: 2004-01-19 13:55:26
    Temat: rozliczenie 2003, ulga remontowa
    Od: "Zbigniew Kęska" <Z...@p...com.pl>

    Mam pytanie związane z odliczeniami. Zakupiłem sobie kilka plafonier, tzn.
    takich specyficznych punktów świetlnych, któe są przykręcane do sufitu.
    Pytałem Pań w sakrbówce, ale twierdzą one że taki towar odliczeniu nie
    podlega, pomimo tego iż jest on określony jako oprawa oświetleniowa (PKWiU)
    i obłożona 7% Vatem, oraz ta grupa w ustawie o podtaku vat jest wymieniona w
    tablicy, któa ma tytuł "materiały i usługi (roboty budowlane), które
    obłożone są 7% stawką podatku".
    Podobnie rzecz się ma z halogenami, które w ustawie się również znajdują,
    natomiast Panie twierdzą że nie ma podstaw. Jeśli może ktoś miał podobny
    problem, nie koniecznie z wyposażeniem elektrycznym i dał sobie radę to
    proszę o opinię. POzdrawiam.

  • 2. Data: 2004-01-19 19:18:42
    Temat: Re: rozliczenie 2003, ulga remontowa
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    jezeli sa w sposób TRWAŁY przykręcone, to IMHO możesz odliczac