  • 1. Data: 2004-04-02 10:18:11
    Temat: rozliczenie pit37 + ulga remontowa
    Od: "Witek" <w...@p...fm>

    Czesc!
    Czy mozecie mnie douczyc jak to jest z ulga remontowa.
    W zeszlym roku nablem mieszknaie na rynku wtornym i przeprowadzilem remont. W
    zasadzie remont nadal kontynuuje.
    Za rok 2003 przysluguje mi ulga remontowa o pewnej wysokosci, ktora rozliczam.
    Czy poniesione wydatki za ten reok 2004 bede mogl rozliczys w picie za 2004?
    A jak uwzglednic wydatki poniesione na fundusz remontowy w spoldzielni, jesli
    przez poprzednie 2 lata bylem wlascicielem innego mieszkania spoldzielczego,
    ktore sprzedalem rowniez w roku 2003. Czy 'kumulacje' takich wydatkow pokazuje w
    pitcie?
    Jesli tak, to w jaki sposob?
    dziekuje z gory za pomoc!
    Witek