  • 1. Data: 2004-04-02 09:40:58
    Temat: Kto w akcie notarialnym?
    Od: "Marcin" <w...@p...onet.pl>

    Hej,
    Jako kawaler kupiłem mieszkanie, sprzedałem po ślubie. Zobwiązałem się w US,
    że kwotę ze sprzedaży w ciągu dwóch lat przeznaczę na cele mieszkaniowe.
    Kupuję część domu (% udziału). I tu moje pytanie do Was. Czy w akcie
    notarialnym ma być napisane, że to ja kupiłem, czy może tam być też moja
    żona? Pytam, bo nie jestem pewien czego 'oczekuje' odemnie US. Jeśli to
    ważne, to nie spisywaliśmy z żoną przed ślubem intercyzy czy innego tego
    typu cyrografu.

    Pozdrawiam, Marcin.