  • 1. Data: 2005-10-13 19:37:02
    Temat: rozdzielność majątkowa a wspólne rozliczanie podatków
    Od: Karolina Gajkowska <g...@w...pl>

    Witam,
    Mam pewne pytanie.
    Otóż planuję wziąć kredyt i powiedziano mi, że znacznie lepszą zdolnośc
    kredytową będę mieć jak notarialnie przeprowadzę rozdzielnośc majątkową
    z mężem, z którym jestem w separacji od 15 lat. Mąż jest bezrobotny, a
    ja zarabiam niemało i jak dotąd było dla mnie bardzo korzystne aby nie
    przeprowadzać rozwodu właśne po to, by rozliczać się wspólnie.
    W tej chwili zastanawiam się, czy przeprowadzić te rozdzielność jednak -
    również ze względu na prawo wlasności doku, który zamierzam kupić.

    I oto pytanie - czy po przeprowadzeniu rozdzielności majątkowej z mężem
    będę mogła w dalszym ciągu rozliczać podatki wspólnie?
    Czytałam PITa i nie ma tam nigdzie rubryki o tym, czy między małżonkami
    jest rozdzielność majątkowa. Czy to znaczy, że nie ma ona znaczenia, czy
    może jest wówczas oddzielny PIT na taką okoliczność?

    Z góry dziękuję za odpowiedź/wskazówki gdzie mogę szkać informacji na
    ten temat.

    Pozdrawiam,
    Karolina

  • 2. Data: 2005-10-13 20:02:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Karolina,

    Thursday, October 13, 2005, 9:37:02 PM, you wrote:

    [...]

    > I oto pytanie - czy po przeprowadzeniu rozdzielności majątkowej z mężem
    > będę mogła w dalszym ciągu rozliczać podatki wspólnie?

    Chcesz mieć ciastko i zjeść ciastko.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2005-10-17 20:59:38
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Karolina Gajkowska wrote:

    > I oto pytanie - czy po przeprowadzeniu rozdzielności majątkowej z mężem
    > będę mogła w dalszym ciągu rozliczać podatki wspólnie?

    Albo rybki, albo akwarium.

  • 4. Data: 2005-10-18 07:35:59
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    witek napisał(a):