  • Data: 2006-04-04 16:07:45
    Temat: rollback umowy o dzieło
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    zamówiłem w ramach UoD wykonanie pewnej pracy. zapłaciłem wykonawcy, jak
    się okazało troche przedwcześnie. nie skończył dzieła i doszliśmy do
    wniosku że zwróci mi pieniądze które mu zapłaciłem, i znajdę sobie kogoś
    innego do tego.

    problem w tym że nie wiem jak to wksięgować. PIT-4 odprowadziłem od
    tego. czy jest możliwość odzyskania zaliczki na PIT4, na przykład
    poprzez odpowiednie zmniejszenie pit4 wpłacanego w tym miesiącu?

    czy też lepiej olać te 19% i zadowolić się zwrotem samej kwoty netto?.

    p. m.