eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkirezygnacja z biura rachunkowego - jakie procedury › rezygnacja z biura rachunkowego - jakie procedury
  • Data: 2007-08-30 10:51:05
    Temat: rezygnacja z biura rachunkowego - jakie procedury
    Od: zagloba <c...@w...cc> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    prowadzę działalność gospodarczą - do tej pory księgowość prowadziło mi
    biuro rachunkowe, ponieważ jednak panna narobiła trochę błędów biorąc
    przy tym całkiem sporą kasę, postanowiłem przejśc na e-księgowość. W
    związku z tym kilka pytań:
    - pewnie będę musiał rozwiązać z nią umowę na piśmie. Jakie punkty
    radzicie mi w takiej umowie zawrzeć?
    - co muszę zrobić i kogo powiadomić o zmianie sposobu prowadzenia
    księgowości: US, ZUS? Panna miała moje pełnomocnictwo - gdzie mam się
    udać, żeby je odwołać
    - proszę o inne cenne wskazówki w zaistniałej sytuacji
    - gdy już będę sam prowadził e-księgowość, czy muszę wysyłać jakieś
    deklaracje? Według mojej wiedzy do US nie - wystarczą comiesięczne
    wpłaty PIT-5 i nie trzeba składać deklaracji. Natomiast jak ma się
    sprawa z ZUS-em? Dodam, że ponieważ pracuję jeszcze na umowę o prace i
    osiągam więcej niż 936 zł brutto, płace tylko zdrowotne.

    Z góry dzięki za pomoc


    Pozdrawiam
    Zagłoba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1