  • Data: 2007-08-30 11:29:35
    Temat: Re: rezygnacja z biura rachunkowego - jakie procedury
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 30 Aug 2007 12:51:05 +0200, zagloba <c...@w...cc> wrote:

    >- pewnie będę musiał rozwiązać z nią umowę na piśmie. Jakie punkty
    >radzicie mi w takiej umowie zawrzeć?
    Hmmm... Dziwne pytanie :) Umowe zawarles (byc moze ustna) przed tym
    jak zaczela Ci prowadzic dokumentacje. W tej umowie okresliliscie
    warunki (co ma robic, za ile i jaki jest sposob rozwiazania umowy,
    okres wypowiedzenia itp). To teraz sie zastosuj do tej umowy.

    Jak dostaniesz dokumenty od niej to bedziesz widzial kopie tego co
    wysylala (albo i nie wysylala) - wysylasz to samo... Zasadniczo w
    minimalnej mozliwej wersji wysylania papierow nie skladasz co
    miesiac/kwartal nic :) tylko roczne rozliczenie... Ale to zalezy co
    tam za dzialalnosc prowadzisz i jakie masz sposoby rozliczen wybrane.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl