  • Data: 2005-10-24 15:47:10
    Temat: remanent likwidacyjny
    Od: "Melonaski" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Likwiduję właśnie swoją pierwszą DG prowadzoną w oparciu o KPiR. Ta
    działalność to usługi informatyczne i stanąłem przed dylematem zrobienia
    remanentu likwidacyjnego.
    Czy takie rzeczy jak: domena internetowa, miejsce na serwerze na stronę www,
    oprogramowanie do prowadzenia działalności mam wpisać w remanent??
    (wcześniej wpisałem je w rubrykę 14 KPiR czyli pozostałe koszty uzyskania
    przychódów)

    Czy te rzeczy powinny pojawić się na corocznym spisie z natury (na koniec
    roku)?

    dzięki za pomoc,

    Radek