  • Data: 2002-04-04 08:14:16
    Temat: rejestruje firme, o Matko!
    Od: "escuola" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzien Dobry Bardzo

    Chce wkrotce zarejestrowac handlowa (sprzedaz, powiedzmy - proporczykow,
    zadnego importu, zadnego eksportu, wszystko w kraju - ale nie sklep,
    sprzedaz hurtowa u klienta przez przedst. handlowych) dzialalnosc
    gospodarcza, ale w miare zdobywania wiedzy na ten temat rece mi opadaja.
    Tylko, ze ja sie nie poddam. Prosze jednak o pomoc i odpowiedz na kilka
    pytan:

    1. Nie potrzebuje wielkiego kapitalu zalozycielskiego, ale problem w tym, ze
    do wlasnej firmy mam pomysly i wiedze merytoryczna, ale nie pieniadze - Czy
    i gdzie mozna sie zatem ubiegac o kredyt/zaliczke/finanse na rozwiniecie
    niewielkiej inwestycji (potrzebuje ok 10 tys zł)

    2. Czy moge obejsc ZUS, czy tez od poczatku, jako osoba startujaca i to bez
    kapitalu, musze juz teraz zbierac na prawie 600 zl ZUS-u miesiecznie?

    3. Czy lepiej porywac sie na cos takiego samemu, czy szukac wspolnika i
    zakladac spolke, a jesli tak, to jaka?

    Jestem wdzieczny juz teraz, ze to czytacie, i licze na pare slow komentarza
    i pomocy.
    Z gory dziekuje i pozdrawiam
    -escuola-