    From: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: rejestracja do VAT w niemczech....
    Date: Thu, 23 Jun 2005 09:24:54 +0200

    Witam,

    prosiłbym o komentarz następujacej sytuacji:

    firma polska (sp. z o.o.) sprowadza towary z poza unii.
    transport przypływa do niemiec i z tamtąd jest sprzedawany do innych krajów
    unii (załóżmy hiszpania)
    towar do polski nie jest transportowany.

    własciciel jest w trakcie rejestracji do VAT w niemczech, aby tam go opłacić
    i bezposrednio sprzedawac do innych krajów...

    Co dalej po rejestracji do VAT w niemczech? - comiesięczne deklaracje
    niemieckie?
    co z VAT zapłaconym w niemczech?
    jak to się ma do polskiej części księgowości?

    Jest to temat dla mnie całkowicie nowy,
    jezeli ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak to funkcjonuje bądź odesłać do
    odpowiednich przepisów,
    będę bardzo wdzięczny....

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński