    From: Tadeusz Smal <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: rabat przy sprzedazy: tylko procentowy?
    Date: Mon, 05 Nov 2012 20:19:30 +0100

    Witam
    Czy rabat przy sprzedaży musi być określany procentowo
    czy może być podany kwotowo?
    Na przykładzie wygląda to tak
    Sprzedałem Klientowi 225 sadzonek pewnej trawki po 1,9 zł
    czyli wyszło do zapłaty 427,50 zł
    Kilka sadzonek było słabszych, ja miałem tego dnia dobry humor więc
    zaokrągliłem kwotę do zapłaty na 400zł ale w rachunku jaki wystawiłem
    Klientowi wpisałem 225 x 1,9zł = 427,50zł.
    Klient jednak chce abym wystawił rachunek na 225szt ale na kwotę taką
    jaka zapłacił czyli 400zł.
    Jak to zrobić prawidłowo bo jak podzielę 400 przez 225 to wychodzą
    ułamki i nie wiem jak zaokrąglić aby wyszło dokładnie 400zł.
    Najprościej byłoby wpisać, że udzieliłem rabatu w kwocie 27,50
    i kwotę do zapłaty podać 400zł ale nie wiem czy tak można
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    sklep: http://trawki.pl/