  • 1. Data: 2002-07-03 12:33:08
    Temat: pytanie Mieszkanie kupione od gminy
    Od: W...@t...pl (Lesniewski Wojciech)

    Mam taki problem
    Moja siostra inwalida 1 grupy , kupiła mieszkanie od gminy z 90% bonifokatą
    . Ponieważ nie jest w stanie utrzymać samodzielnie domu ( zbyt niska renta
    ) chcemy sprzedać dwa mieszkania ( jej i moje i kupić więszksze wspólnie )
    Szkopuł w tym , że w umowie jest zapis ,że nie można sprzedać mieszkania
    przed upływem pięciu lat ( inaczej trzeba dopłacić te 90%) , tylko można
    przepisać na osoby bliskie. Mam takie pytanie , czy jeżeli przepisała by je
    na mnie w zamian za opiekę ( czyli wszystko zgodnie z umową ) a ja je pół
    roku później sprzedam i kupię większe to będę musiał dopłacić te 90% ?
    Wojtek