  • 1. Data: 2004-01-19 09:09:00
    Temat: pytanie
    Od: "mycha02" <n...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich:)

    Mam takie pytanie: dlaczego wraz ze zlozeniem oswiadczenia o wyborze formy
    opodatkowania musze zlozyc formularz NIP-1 lub (!)NIP-3??
    Taka informacja wisi u mnie w urzedzie skarbowym. W poprzednim roku
    wystarczylo samo oswiadczenie.
    Pozdrawiam wszyskich, ale nie bede sie calowac, bo mam okrutne grypsko...
    Ola

  • 2. Data: 2004-01-19 12:54:49
    Temat: Re: pytanie
    Od: "sly" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > wystarczylo samo oswiadczenie.
    > Pozdrawiam wszyskich, ale nie bede sie calowac, bo mam okrutne grypsko...

    * w moim US nie ma takiego obowiązku *

  • 3. Data: 2004-01-20 09:37:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 Jan 2004, mycha02 wrote:

    >+ Witam wszystkich:)
    >+
    >+ Mam takie pytanie: dlaczego wraz ze zlozeniem oswiadczenia o wyborze formy
    >+ opodatkowania musze zlozyc formularz NIP-1 lub (!)NIP-3??

    Pierwsze słyszę !
    "Podstawę" podali ? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 4. Data: 2004-01-20 13:37:45
    Od: "Piotr A. Dybczyński" <d...@a...edu.pl>

    W liście nadanym Mon, 19 Jan 2004 10:09:00 +0100 "mycha02"
    <n...@p...onet.pl> pisze:

    > Mam takie pytanie: dlaczego wraz ze zlozeniem oswiadczenia o wyborze formy
    > opodatkowania musze zlozyc formularz NIP-1 lub (!)NIP-3??
    > Taka informacja wisi u mnie w urzedzie skarbowym.

    Może to jakaś nadasekuracja w imieniu podatników :-)

    Niektórzy zmieniają dowody osobiste, prawie wszyscy numery kont bankowych ...

    Pozdrawiam,
    PAD
    --