  • 1. Data: 2004-01-19 08:21:39
    Temat: Koszty uzyskania przychodu
    Od: "news.tpi.pl" <d...@p...pl>

    Witam

    czy w roku 2004 można odpisać sobie w jakikolwiek sposób zakup komputera i
    aparatu cyfrowego pracując na etacie. Dodam, iż jestem informatykiem i
    komputer i aparat cyfrowy jest moim narzędziem pracy. Jeśli można to na
    jakich zasadach.

    Z góry serdecznie dziękuję :]

    ---
    Pozdrawiam
    Jacek Żelasko

  • 2. Data: 2004-01-19 12:55:41
    Temat: Re: Koszty uzyskania przychodu
    Od: aa<...@w...pl>

> [...]
    > Pozdrawiam
    > Jacek Żelasko
    >
    > Obawiam się, ze nie poniewaz ta ulga została zlikwidowana. Załóż
    działalność i wrzuć sobie to w koszty lub amortyzuj (jeśli wartoś
    cpowyżej 3 tyś.)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-01-19 13:17:16
    Od: "sly" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > aparatu cyfrowego pracując na etacie. Dodam, iż jestem informatykiem i
    > komputer i aparat cyfrowy jest moim narzędziem pracy. Jeśli można to na

    * aa ma rację nie ma mozliwosci na odliczenie tego *