  • 1. Data: 2012-01-19 23:25:29
    Temat: przerwanie etatu w trakcie DG
    Od: createmodeon <z...@g...com>

    Witam,
    dotychczas mialem i etat i DG. W ramach DG oplacalem tylko skladke
    zdrowotna.

    I teraz w polowie stycznia etat sie skonczyl.

    Czy ktos mi podpowie, jak powinienem zaczac oplacac pozostale skladki
    i czy musze jechac zawiadomic zus? zapewne bez druczka sie nie
    obedzie.

    Pozdrawiam
    createmodeon

  • 2. Data: 2012-01-19 23:44:19
    Temat: Re: przerwanie etatu w trakcie DG
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello createmodeon,

    Friday, January 20, 2012, 12:25:29 AM, you wrote:

> [...]
    > Czy ktos mi podpowie, jak powinienem zaczac oplacac pozostale skladki
    > i czy musze jechac zawiadomic zus? zapewne bez druczka sie nie

    Nie wiem, jak u Ciebie ale ja z każda zmianą jadę do ZUSu tylko z
    pieczątką. Mówię o co chodzi i za chwilę dostaje gotowce do
    opieczętowania i podpisania. Bez zbędnej dyskusji dostaje do łapy
    gotowe kopie deklaracji, z których wiem, ile mam zapłacić. Oczywiscie
    prosze od razu o deklarację na kolejny, pełny miesiąc, żebym nie
    musiał juz o tym pamiętać.
    Gdyby nie kolejka - sprawa do załatwienia w kilkanaście minut.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl