  • 1. Data: 2002-02-04 14:49:13
    Temat: przelewy 2002 - wersja bezpłatna, wzór dla US
    Od: "Krzysiek" <k...@i...com.pl>

    Zupełnie nowa, bezpłatna wersja. Automatyczne pobieranie klientów z programu
    "Przelew 2000".
    Zmiany:
    Wybór banku.
    Wybór urzędu skarbowego+konta
    Przesunięcie marginesu
    Sześć wzorów przelewów: druk starego typu, nowy na drukach A4 druk zwykły, w
    kratkach, poziomy/pionowy, nadruk czarno-biały, kolorowy.
    Zbiorówka wg zaznaczonych/dzisiejszych przelewów
    Raporty:przelewy klientów, przelewy wybranego kontrahenta w zakresie dat.
    Druk natychmiastowy lub przygotowanie wstępne z późniejszym drukowaniem.
    Usuwanie przelewów.
    Sumowanie wybranych przelewów (starczy pieniędzy na koncie?)
    Powiadamianie przez internet o nowych wersjach(na okienku z licencją)

    www.infostar.com.pl/download/przelewy.exe

    --
    Krzysztof Lis

    www.infostar.com.pl
    www.restauracja.com.pl
    www.hotel.biz.pl

  • 2. Data: 2002-02-05 11:31:45
    Temat: RE: przelewy 2002 - wersja bezpłatna,wzór dla US
    Od: b...@g...pl (bgza)

    |Zupełnie nowa, bezpłatna wersja. Automatyczne pobieranie klientów
    |z programu
    |"Przelew 2000".
> [...]
    |Sumowanie wybranych przelewów (starczy pieniędzy na koncie?)
    |Powiadamianie przez internet o nowych wersjach(na okienku z licencją)

    |--
    |Krzysztof Lis
    |
    |www.infostar.com.pl
    |www.restauracja.com.pl
    |www.hotel.biz.pl

    Co się dzieje po kilku uruchomieniach komunikat "Program wykonał ...... itd.

  • 3. Data: 2002-02-05 12:31:14
    Od: "Krzysiek" <k...@i...com.pl>

    Niestety jest to wina Winda, gdy zamyka się okienko połączenia modemowego.
    Można w IE wybrać opcję "nigdy nie wybieraj połączenia modemowego".
    Postaramy się usunąć ten problem.
    Przy uruchomieniu programu następuje połączenie ze stroną WWW, na której
    znajdują się informacje o najnowszych zmianach.

    --
    Krzysztof Lis

    www.infostar.com.pl
    www.restauracja.com.pl
    www.hotel.biz.pl

  • 4. Data: 2002-02-05 12:31:34
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Krzysiek wrote:

> [...]
    > Przy uruchomieniu programu następuje połączenie ze stroną WWW, na której
    > znajdują się informacje o najnowszych zmianach.

    To poszukajcie jeszcze innych przyczyn, bo mnie tez się wykrzacza (komputer
    nigdy w życiu nie widział modemu z bliska). Ponadto w pamięci zostają jakieś
    śmieci - przy próbie zamknięcia system melduje, ze FoxPro jest aktywne i za
    cholere nie chce dać się zabić (system to Win98SE).

    --
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =