    From: Rafał <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: przelew do dotpay a faktura od innego kontrahenta
    Date: Mon, 18 Oct 2010 15:23:12 +0200

    Witam
    Wykupiłem pewna usługę w internecie, za usługę tą zapłaciłem za
    pośrednictwem dotpay, wydrukowałem druczek przelewu i na jego podstawie
    dokonałem przelewu.
    Pieniądze już następnego dnia były u zleceniobiorcy, tej firmy u której
    wykupiłem usługę i też ta firma wystawiła fakturę za ta usługę.

    Wszystko OK.

    Ale..

    przelew poszedł do firmy dotpay, tytuł to jakieś magiczne, nic nie
    mówiące cyferki, firma niby znana, ale ja od tej firmy nic nie kupiłem a
    przelałem im pieniądze.
    Natomiast faktura przyszła od firmy, od której biorę usługę.
    Na fakturze sposób płatności - przelew, jednakże nie ma żadnego numeru
    konta, brak jakiejkolwiek wzmianki odnośnie pośrednika w płatności.

    Jak powiązać takie dane aby było to poprawne, tak co by się nikt nie
    doczepił podczas ewentualnej kontroli?
    Dzwoniąc do firmy od której mam usługę niczego się nie idzie dowiedzieć,
    jest to duża firma i rozmawia się z betonem, problemu generalnie nie widzą.

    Google podpowiada dużo, ale z tej drugiej strony, tz ze strony osoby
    która otrzymuje pieniądze przez dotpay. Mojego przypadku nie znalazłem w
    tym gąszczu informacji, tak jak by problem nie istniał.. A może nie
    istnieje?
    Jak to wygląda w praktyce?

    Pozdrawiam
    Rafał