  • 1. Data: 2005-10-21 17:37:41
    Temat: przebudowa ścian działowych
    Od: " " <r...@g...pl>

    W trakcie budowania mieszkania przez developera został zmieniony rozkład
    mieszkania (osobna faktura) czy to może wchodzić do ulgi remontowej
    Nie miałem wówczas aktu notarialnego na to mieszkanie ?

    Jeżeli nadal nie mam aktu (tylko protokół odbioru) czy mogę kupować
    materiały, sprzęt jeżeli jestem właścicielem innego mieszkania oczywiście
    wszysko były by do nowego ? (w domyśle chodzi możliwość odliczenia)