  • 1. Data: 2005-10-21 12:58:54
    Temat: Dodacja z biura pracy.
    Od: "Outluk" <t...@j...adres.dla.spamerow>

    Witam.

    Mam pytanie. Czy od pożyczki bezzwrotnej z biura pracy przeznaczonej dla
    bezrobotnego na rozpoczęcie działalności (11 tys.zł dla każdego) trzeba
    odprowadzić podatek dochodowy (inny)? Wiem, że może być sytuacja gdzie różne
    urzędy różnie zinterpretują tą dotację ale wolałbym uniknąć ewentualnych
    problemów i zanim wydam wszystko zapłacić podatek. Proszę o radę.

    Pozdrawiam Maciej T.

  • 2. Data: 2005-10-21 15:15:00
    Temat: Re: Dodacja z biura pracy.
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "Outluk" <t...@j...adres.dla.spamerow> napisał w wiadomości
> [...]
    > różne urzędy różnie zinterpretują tą dotację ale wolałbym uniknąć
    > ewentualnych problemów i zanim wydam wszystko zapłacić podatek. Proszę o

    Dodatkowe pytanie: czy można poza własną działalnością założyć później obok
    spółkę cywilną bez utraty dotacji?
    Wiem, że wprost na s.c. dotacji dostać nie można.

    SIM

  • 3. Data: 2005-10-21 15:44:11
    Od: projekt22 <p...@g...pl>

    Outluk napisał(a):

> [...]
    > różne urzędy różnie zinterpretują tą dotację ale wolałbym uniknąć
    > ewentualnych problemów i zanim wydam wszystko zapłacić podatek.

    Przede wszystkim i tak musisz wydać wszystko, bo musisz się z niej
    rozliczyć rachunakami, co go grosza ...
    an

  • 4. Data: 2005-10-21 17:38:38
    Od: "Outluk" <t...@j...adres.dla.spamerow>

    > Przede wszystkim i tak musisz wydać wszystko, bo musisz się z niej
    > rozliczyć rachunakami, co go grosza ...

    tak o tym właśnie wiem ale zamiast wszystkich rachunków mogę przedstawić
    kwit ze skarbówki, że zapłaciłem podatek. O ile ten oczywiście się należy a
    tego właśnie nie wiem.

    Pozdrawiam Maciej T.