  • Data: 2002-08-22 10:27:42
    Temat: prosba o pomoc
    Od: "Renia Wierzbicka" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    HEJ!!!

    Prosze grupowiczow o podpowiedz i nie odsylajcie mnie na google bo
    juz je przewertowalam.
    Jesli prowadze DG na zasadach ogolnych, jestem na KPiR i jestem Vatowcem a
    dokonalam zakupu samego komputera bez drukarek, skanerow itp... w kwocie
    brutto 3550 zl to musze dokonywac miesiecznych amortyzacji ( 20 % bo nie
    jest to zespol komputerowy )?
    Czy jako Vatowiec powinnam wziac pod uwage kwote netto czyli 2909,84 zl -
    wtedy dokonac amortyzacji jednorazowej ( rozumiem ze chodzi o zaliczenie w
    koszty tej wartosci )
    Jesli sie myle prosze o korekte ???

    Renia