  • 1. Data: 2003-09-27 08:20:00
    Temat: problem z US
    Od: "Komzik" <k...@o...pl>

    Witam

    Mam taki problem. Od 2000 do 2002 prowadzielm dzialalnosc gosp. W 2000 w
    polowie roku przeprowadzielm sie do innej dzielnicy. Zeznanie za 2000 rok
    zlozylem w starym miejscu natomiast za 2001 i 2002 juz w US w nowiej
    dzielnicy. Oczywiscie wszystkie potwierdzenia mam. Teraz przyszlo mi
    wezwanie ze starego urzedu ze mam wyjasnic brak zeznania podatkowego za
    2002. Przypominam ze w 2002 mialem jeszcze firme w starej dzielnicy ale
    mieszkalem juz gdzies indziej i w miejscu zamieszkania zlozylem zeznanie.
    Jak z nimi rozmawiac, czego sie moga czepiac ??

    Pozdrawiam

    Konrad

  • 2. Data: 2003-09-27 08:25:49
    Temat: Re: problem z US
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Komzik" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > polowie roku przeprowadzielm sie do innej dzielnicy. Zeznanie za 2000 rok

    i to byl blad....
    na PIT pisze wyraznie ze ma byc skladany w miejscu zamieszkania w koncu
    roku...

> [...]
    > mieszkalem juz gdzies indziej i w miejscu zamieszkania zlozylem zeznanie.
    > Jak z nimi rozmawiac, czego sie moga czepiac ??

    Prosze sobie przypomnec, czy skladal Pan aktualizacje NIP...

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-09-27 08:59:20
    Od: "Komzik" <k...@o...pl>

    > Prosze sobie przypomnec, czy skladal Pan aktualizacje NIP...

    Z tego co pamietam to chyba tak. ale teraz nie dam sobie reki za to uciac.
    Ale w 2001 zlozylem zeznanie w nowym miejscu i tego sie nie domagaja zebym
    wyjasnial - jeszcze. A co jesli nie zlozylem aktualizacji ??

    Konrad

  • 4. Data: 2003-09-27 09:08:32
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    > Z tego co pamietam to chyba tak. ale teraz nie dam sobie reki za to uciac.
    > Ale w 2001 zlozylem zeznanie w nowym miejscu i tego sie nie domagaja zebym
    > wyjasnial - jeszcze. A co jesli nie zlozylem aktualizacji ??

    No to trzeba zlozyc....

    W US-ach sa mile Panie od NIP-ow i one Panu powiedza...

    Boguslaw

  • 5. Data: 2003-09-27 09:15:43
    Od: "Komzik" <k...@o...pl>

    > No to trzeba zlozyc....
    >
    > W US-ach sa mile Panie od NIP-ow i one Panu powiedza...

    Ale nie powinno byc problemu ze zlozylem zeznanie i oplacilem podatek "w
    niewlaciwym urzedzie" ?

    Konrad