  • 1. Data: 2003-09-27 07:48:52
    Temat: Szkolenia jako koszty przychodu?
    Od: " Kuryca" <k...@N...gazeta.pl>

    Czy w ind. dzialalnosci gospodarczej koszty szkolen mozna wliczyc w koszty
    uzyskania przychodu?
    Konkretnie chodzi o nauczanie tanca, a koszty to nauka u nauczycieli za
    granica oraz uzyskanie certyfikatu.

  • 2. Data: 2003-09-27 08:02:03
    Temat: Re: Szkolenia jako koszty przychodu?
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik " Kuryca" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > uzyskania przychodu?
    > Konkretnie chodzi o nauczanie tanca, a koszty to nauka u nauczycieli za

    ja musle, ze oczywiscie...

    Przeciez to pdnoszenie kwalifikacji

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-09-29 17:30:17
    Temat: Re: Re: Szkolenia jako koszty przychodu?
    Od: elena <e...@g...pl>

    > Użytkownik \" Kuryca\" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > ja musle, ze oczywiscie...
    > Przeciez to pdnoszenie kwalifikacji
    > Boguslaw

    Czy dobrze rozumiem? Podnoszenie kwalifikacji przez podatnika prowadzącego
    działalność gospodarczą polegającą na świadczeniu usług (nauka tańca) chcesz
    zaliczyć do KUP? Nie jest to odliczenie od podatku?

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 4. Data: 2003-09-30 13:12:04
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik elena napisał:

> [...]
    > prowadzącego działalność gospodarczą polegającą na świadczeniu usług
    > (nauka tańca) chcesz zaliczyć do KUP? Nie jest to odliczenie od

    Ellenko, weźmij dziecko ustawe i pokaz mi gdzie jest napisane że jeżeli
    coś znajduje się w katalogu odliczeń od podatku to nie stanowi KUP?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl