  • Data: 2002-11-18 12:32:31
    Temat: problem - Zus?
    Od: "Renia Wierzbicka" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Prowadze DG od grudnia 2001r. Od razu zatrudnilam pracownika na
    pelen etat - kobieta pracowala u mnie caly grudzien, styczen a w lutym
    poszla na zwolnienie - okazalo sie ze jest w ciazy.
    Zus zarzucil jakoby chciala ona wyludzic od niego pieniadze i wydal
    decyzje na podstawie ktorej ja dokonalam korekty deklaracji rozl.
    Kobieta nie chciala dochodzic swych praw w sadzie.
    Jesli dokonalam korekty deklaracji w miesiacu X / 2002r a pieniedzy
    jeszcze nie odzyskalam ( zlozylam dopiero podanie o rozliczenie mojego konta
    i przelanie nadplaty na poczet kolejnych zobowiazan ) - to kiedy powinnam
    skorygowac koszty?
    Czy w momencie kiedy zlozylam korekte, czy kiedy bede odzyskiwac
    pieniadze ? Poza tym co z rozliczeniem roczny,m kobiety za 2001r - ode mnie
    otrzymala pit za grudzień? Co z podatkiem za ten rok ?

    Z gory dzieki