  • Data: 2002-11-22 08:44:19
    Temat: Re: problem - Zus?
    Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Chyba ZUS , delikatnie mówiąc, naciągnął przepisy. Jeżeli decyzja była wydana
    pracownikowi, a Pani do wiadomości, to nie jest Pani zobowiązana (chyba) do
    odpowiedzi? Pani przecież nie dostała decyzji? Widzę tu sporo niejasności. Mam
    prośbę - nie mogę się do Pani "domailować" a ponieważ szykujemy się do jakiejś
    większej akcji - uważamy, ze ZUS w celu ocszczędności postępuje niezgodnie z
    prawem, o stronie moralnej już nawet nie wspominając - bardzo proszę o kontakt
    na Priiva.
    z...@b...pl
    PS. chodzi nam o sam mechanizm postepowania w Pani przypadku, a nie o
    wykorzystanie Pani przypadku.
    Będę zobowiązany za odpowiedz.