  • Data: 2002-10-28 07:14:49
    Temat: problem
    Od: "marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam następujący problem z podatkiem i fakturami: posiadam lokal do
    wynajęcia, zawieram umowę o wynajem z osobą (firmą) która jest
    zainteresowana, ona płaci mi czynsz najemny i opłaca inne rachunki (czynsz,
    telefon, itp), które są na mnie wystawione; osoba wynajmująca będzie chciała
    wszytkie koszty które ponosi (wynajem, czynsz, opłaty) zaliczyć do kosztów
    uzyskania przychodów: czy ja (osoba fizyczna) mogę wystawić mu jakieś
    rachunki, czy też nie; czy mozna uznać w/w koszty za koszty uzyskania
    przychodów na podstawie umowy (w umowie zawieramy wszystko - jakie koszty
    wynajmujący będzie ponosił). Proszę o pilną i fachową pomoc, gdyż słyszałem
    już różne opinie na ten temat. Dzięki. Marcin