  • 11. Data: 2010-02-02 22:04:03
    Temat: Re: premia
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/2/2010 3:52 PM, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Zakładając, że mniej więcej będzie dobrze (200% a nie 250%),
    > to być może właścicielka wzięła przeliczenie "całokształtowe",
    > uwzględniające jakieś koszty (i niewykluczone że zysk firmy).

    zapomniales doliczyc wynagrodzenia ksiegowej, ktora to bedzie musiala
    jeszcze raz policzyc z powrotem.

  • 12. Data: 2010-02-02 22:18:28
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    witek w <news:hka7gg$khh$1@inews.gazeta.pl>:

    > zapomniales doliczyc wynagrodzenia ksiegowej, ktora to bedzie musiala
    > jeszcze raz policzyc z powrotem.

    I nadgodziny, bo proszę Pana wolne terminy to są, ale na przyszły styczeń
    (2011) ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 13. Data: 2010-02-03 17:02:25
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Na tym przykładzie doskonale widać, jak republika pułtuska nas okrada.
    JaC
    PS. Zaproponowaliśmy 150 zł za stówkę podwyżki (być może chodziło o stówkę brutto,
    już nie pamiętam).
    W odpowiedzi otrzymaliśmy propozycję 250 zł za stówkę podwyżki pracownikom.
    Nie po to chcemy podwyższyć ludziom, żeby właścicielka to przechwytywała (i jeszcze
    pułtusk).
    Bo jeśli JA dam ludziom podwyżkę, to ludzie jej szybko nie uciekną i nie wyda od nowa
    na agencję pośrednictwa pracy, ogłoszenia w
    gazetach, naukę jazdy na traktorku, kursy BHP i kradzieże środków czystości przez
    nowych pracowników - prawda?
    A docelowo pewnie i tak pomyśli: "Skoro ONI im dali, to ja już w tym roku nie
    podwyższę".

    -----

  • 14. Data: 2010-02-04 01:08:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 3 Feb 2010, ąćęłńóśźż wrote:

> [...]
    już nie pamiętam).
    > W odpowiedzi otrzymaliśmy propozycję 250 zł za stówkę podwyżki pracownikom.

    Na razie wyszło "pośrodku", czyli 200 zł.

    > Nie po to chcemy podwyższyć ludziom, żeby właścicielka to przechwytywała

    Rozumiem. Ale sądząc z tonu, podejrzewałeś ją o większe "przeszacowanie",
    niż drobne 25% faktycznej kwoty :]

    > (i jeszcze pułtusk).

    Ale podatki i parapodatki pominąć *legalnie* będzie trudno :]
    A że mało kto zdaje sobie sprawę *ile* tych podatków jest? No cóż...

    pzdr, Gotfryd