  • 1. Data: 2010-01-29 11:25:00
    Temat: Eksport poza Unię Europejską, system ECS i IE515
    Od: "qwerty" <q...@...eu>

    Czy ktoś z was ćwiczył temat systemu ECS i wysyłek paczek poza EU ale w
    sposób taki żeby samemu wysyłać i podpisywac komunikat IE515, iść do Urzędu
    Celnego, odprawić i wysłać listem priorytetowym z poczy za 30zł na przykład?
    Prz sprzedaży detalicznej do kilkuset złotych nijak nie opłaca sie korzystać
    z usług agencji celnej, a już w ogóle wysyłac kurierem, bo transport jest
    droższy niż towar.
    Umiecie wypełniać te IE515?
    Czym to robicie? Programy są drogie..

  • 2. Data: 2010-01-29 11:36:53
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-01-29 12:25, qwerty wrote:
    > [...] Umiecie wypełniać te IE515?
    > Czym to robicie? Programy są drogie..

    Przebiłeś się przez dokumentację (http://tinyurl.com/ecs-doc)?
    Czy odpadłeś już na tym etapie?

    Piotrek

  • 3. Data: 2010-01-29 11:50:37
    Od: "qwerty" <q...@...eu>

    "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> wrote in message

    > Przebiłeś się przez dokumentację (http://tinyurl.com/ecs-doc)?
    > Czy odpadłeś już na tym etapie?

    Już mam nawet certyfikat podpisu, numer EORI i hasła do e-clo i
    zatwierdzonego fingerprinta...... tak chcę pogadać z bratnimi duszami :-) Co
    z tym fantem dalej :-)

  • 4. Data: 2010-01-29 12:13:21
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-01-29 12:50, qwerty wrote:
    > Już mam nawet certyfikat podpisu, numer EORI i hasła do e-clo i
    > zatwierdzonego fingerprinta...... tak chcę pogadać z bratnimi duszami :-) Co
    > z tym fantem dalej :-)

    Google mówi, że za 290 pln możesz kupić bezterminową licencję na jedno
    stanowisko na software, który potrafi generować IE515. Mają demo.

    Pewnie będzie to taniej niż koszt wynalezienie koła od nowa.

    Piotrek

  • 5. Data: 2010-01-29 12:15:36
    Od: "qwerty" <q...@...eu>

    > Google mówi, że za 290 pln możesz kupić bezterminową licencję na jedno
    > stanowisko na software, który potrafi generować IE515. Mają demo.
    >
    > Pewnie będzie to taniej niż koszt wynalezienie koła od nowa.

    A co byś powiedział gdybym miał prawie napisany bardzo prościutki programik
    za darmo ? :-) Właśnie go kończę :-) Bez limitu stanowisk, bez żadnych
    limitów? :-)

  • 6. Data: 2010-01-29 12:18:58
    Od: "qwerty" <q...@...eu>

    "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> wrote in message

    Chcę was zapytać co byście chcieli w takim programie mieć i czy znajdą się
    tacy co pomogą w testowaniu dla dobra całej społeczności internetowej ?

    Po pierwsze mam tylko IE515, które wypisywała mi agencja ale są to IE515 na
    _jeden_ produkt.

    Szukam wszystkich zainteresowanych którzy pomogą sprawdzić program pod
    względem formalnym i dostarczą wzory IE515 pisane przez inne agencje ale
    wielopozycyjne.

    Są chętni ?

  • 7. Data: 2010-01-29 12:22:27
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-01-29 13:15, qwerty wrote:
    > A co byś powiedział gdybym miał prawie napisany bardzo prościutki programik
    > za darmo ? :-) Właśnie go kończę :-) Bez limitu stanowisk, bez żadnych
    > limitów? :-)

    Generalnie ten temat akurat mnie średnio interesuje, ale pewnie komuś
    poza Tobą też się przyda.

    Piotrek

  • 8. Data: 2010-01-29 12:25:16
    Od: "qwerty" <q...@...eu>

    > Generalnie ten temat akurat mnie średnio interesuje, ale pewnie komuś poza
    > Tobą też się przyda.

    No dobra :-) Czekam na chetnych do pomocy :-) Wpisze ich w "O programie" w
    nagrodę :-)
    Programik freeware oczywiście.

  • 9. Data: 2012-10-09 22:35:58
    Od: a...@g...com

    W dniu piątek, 29 stycznia 2010 13:15:36 UTC+1 użytkownik qwerty napisał:
    > "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> wrote in message

    > A co by? powiedzia? gdybym mia? prawie napisany bardzo pro?ciutki programik
    > za darmo ? :-) W?a?nie go ko?cz? :-) Bez limitu stanowisk, bez ?adnych
    > limit?w? :-)

    Witam,
    czy program, o którym pan pisze to ten sam, który był dostępny pod tym adresem:
    http://ie515.110mb.com/ . Czy jest możliwość pobrania programu z innego miejsca ?