    From: olga <b...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: prawa osoby współpracującej (DG)
    Date: Tue, 17 Jan 2006 21:08:28 +0100

    1. Czy ja będąc osobą współpracującą (działalność gospodarcza jest na
    męża) mogę wybierać czy chciałabym dostwać umowy o dzieło, czy też
    wybrać wystawianie rachunków przez firmę męża, na usługi (wpisane
    numerem pkd w ramach owej działalności gospodarczej) wykonywane dla firm
    zewnetrznych?
    2. Ile wynosi obecnie składka ZUS jaką płaci przedsiębiorca za osobę
    współpracującą (DG)

    3. Czy mąż mając DG może wybrać sobie, czy chce wystawić rachunek czy
    dostać umowę o dzieło?