  • 1. Data: 2003-08-21 20:06:16
    Temat: praca za granica a vat w polsce
    Od: krzysiek <k...@o...pl>

    Witam

    Czy osoba pracująca legalnie tylko za granicą może odliczyć podatek
    zapłacony w polsce z tytulu ulgi np.remontowej?

    pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2003-08-22 06:48:01
    Temat: Re: praca za granica a vat w polsce
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 21 Aug 2003, krzysiek wrote:
    [...]
    >+ Czy osoba pracujšca legalnie tylko za granicš może odliczyć podatek
    >+ zapłacony w polsce z tytulu ulgi np.remontowej?

    IMHO, *jeśli* z braku umowy "o unikaniu" z danym krajem oraz
    "bycia rezydentem w Polsce" będzie musiała zapłacić polski
    podatek - to dlaczego by nie....

    PS: widać nie zaglądałeś nie tylko do archiwum, ale również
    do ostatnich postów: sposobów rozliczania podatku jest
    tyle ile umów "o unikaniu podwójnego opodatkowania" plus
    jeden (ten "bez umowy" :)) i np. ja się nie podejmę odpowiedzi
    w konkretnym przypadku ;)

    pozdrowienia, Gotfryd