  • 1. Data: 2007-05-11 12:29:19
    Temat: pożyczka w sp z o.o.
    Od: "Justyna" <j...@o...wytnij.nge.pl>

    Witam
    Mam problem proszę pomóżcie :
    Wspólnik w spółce z o.o. udziela spółce pożyczki w EUR. Po jakim kursie
    należy przeliczyć tą pozyczkę, aby naliczyć podatek i odprowadzic do US ?

    Niestety próby szukania na google spełzły na niczym
    Proszę pomóżcie
    Dzięki z góry za wszelka pomoc.

  • 2. Data: 2007-05-11 12:50:40
    Temat: Re: pożyczka w sp z o.o.
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Justyna <j...@o...wytnij.nge.pl> wrote:
> [...]
    > należy przeliczyć tą pozyczkę, aby naliczyć podatek i odprowadzic do US ?
    >
    > Niestety próby szukania na google spełzły na niczym

    Ja bym brał średni kurs NBP z dnia zawarcia umowy. Ale to tak na czuja,
    nie poparte żadnymi przepisami.

    P.