  • 1. Data: 2005-02-22 15:49:09
    Temat: postepowanie o przedluzenie renty przed Sadem a otwarcie DG
    Od: "Piotr W" <p...@w...pl>

    Spodziewam sie negatywnej dla mnie odpowiedzi, ale warto zapytac...

    Bylem do niedawna na rencie, ktorej ZUS nie zechcial przedluzyc, co
    zaskarzylem przed Sadem (takie sprawy ciagna sie miesiacami). Zaczyna mi
    brakowac srodkow do zycia, i chciaclbym zalozyc DG. No ale wiadomo co to
    oznacza - pelne skladki ZUS od momentu zarejestrowania...

    Ale czy w przypadku, gdy sprawa jest w Sadzie, nie moge liczyc na placenie
    jakiejsc miniimalnej skladki, przynajmniej do momentu uprawomocnienia sie
    wyroku?

    Piotr