  • 11. Data: 2010-12-07 12:38:41
    Temat: Re: pośrednictwo hostingu a remanent
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-12-07 12:59, grzegorz wrote:
    > [...]
    > Ale czy tak samo będzie z programami, które były stworzone
    > dawno dawno temu i jest sprzedawana licencja roczna na nie?

    Było kilka wątków, żeby nie powiedzieć flejmów, na ten temat - przejrzyj
    archiwum.

    Może się okazać, że to wcale nie są Twoje przychody z DG.
    A co za tym idzie by może powinny wylecieć z KUP jakieś koszty.

    Piotrek

  • 12. Data: 2010-12-07 12:56:40
    Od: grzegorz <"g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl">

    W dniu 2010-12-07 13:38, Piotrek pisze:

> [...]
    >
    > Może się okazać, że to wcale nie są Twoje przychody z DG.
    > A co za tym idzie by może powinny wylecieć z KUP jakieś koszty.

    Ha, szukałem po arch. ale jakoś nie mogłem trafić na nic konkretnego.
    Poszukam jeszcze raz.
    --
    grzegorz

  • 13. Data: 2010-12-07 13:05:03
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-12-07 13:56, grzegorz wrote:
    > Ha, szukałem po arch. ale jakoś nie mogłem trafić na nic konkretnego.
    > Poszukam jeszcze raz.

    Na przykład połowa kwietnia 2009, subject "Moge miec 50% kosztow
    uzyskania przychodu ?"

    Piotrek

  • 14. Data: 2010-12-07 13:34:03
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 07.12.2010 12:41, grzegorz wrote:

    > A wrócę jeszcze do tego hostingu.
    > Usługi hostingowe, czyli zakup serwerów i domem jest usługą.
    >
    > Czy w przypadku ich dalszej odsprzedaży taktować to jako usługę,
    > czy jako towar handlowy który powinien znaleźć się w remanencie.
    >
    > Bo przecież może to być księgowane w KPiR w kol. 10 ale jako usługa,
    > a usługi nie wchodzą do remanentu.

    Wg mnie - stanowczo NIE są to towary handlowe. Ale każdy bawi się za
    siebie :)

    --
    Tomek

  • 15. Data: 2010-12-07 13:39:17
    Od: grzegorz <"g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl">

    W dniu 2010-12-07 14:05, Piotrek pisze:

    > Na przykład połowa kwietnia 2009, subject "Moge miec 50% kosztow
    > uzyskania przychodu ?"

    thx

    --
    grzegorz

  • 16. Data: 2010-12-07 14:08:25
    Od: grzegorz <"g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl">

    W dniu 2010-12-07 14:34, tomek pisze:

    > Wg mnie - stanowczo NIE są to towary handlowe. Ale każdy bawi się za
    > siebie :)

    no właśnie też tak myślę że to już towar.

    --
    grzegorz

  • 17. Data: 2010-12-12 15:04:49
    Od: grzegorz <"g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl">

    > Wg mnie - stanowczo NIE są to towary handlowe. Ale każdy bawi się za
    > siebie :)

    Zapytałem radcę prawnego na temat księgowania do KPiR
    kupowanych i sprzedawanych z zyskiem usług typu domena, serwer,
    czyli typowe pośrednictwo.

    W odpowiedzi usłyszałem że:
    "Moim zdaniem do kolumny 13, ponieważ jest to usługa niematerialne
    a Pan jest w niej pośrednikiem."

    Co Wy na to?

    Wychodzi na to, że księgowanie takich usług w kol. 10
    i ich sprzedaż w kol. 7 jest błędne?

    --
    grzegorz

  • 18. Data: 2010-12-12 15:05:05
    Od: grzegorz <"g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl">

  • 19. Data: 2010-12-12 15:05:44
    Od: grzegorz <"g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl">

  • 20. Data: 2010-12-12 15:07:27
    Od: grzegorz <"g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl">

    W dniu 2010-12-12 16:04, grzegorz pisze:

    eh, 3 razy poszło. Coś mi program zaszfankował. Sory.

    --
    grzegorz