  • Data: 2003-10-01 18:48:23
    Temat: poprawka PŁATKIKA 5.01.
    Od: "fart" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    EHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
    a jakby tak budyniem obsmarować ten cały w dupę jeża Płatnik.

    Przecież programiści dalej nie uwzględniają uwag nas użytkowników.
    NIE MA NA TO SIŁY.

    Uprzejmie informujemy, że Zakład Ubezpieczeń Społecznych udostępnił do
    pobrania poprawkę, eliminującą błędy wykryte w programie "Płatnik" wersja
    5.01.001.

    Program instalujący poprawkę dostępny jest do pobrania pod adresem:
    http://www.zus.gov.pl/pobr_pp.htm.

    DUPU DUPU srapu srapu .... jak mnie cieszy pieprzony komunikat o tym, że
    10-10-2003 r. wygasa mi hasło administratora i muszę sobie nowe poszukać.
    Będę je sobie tatuował na fałdach mózgowych, jest ich niewiele, bo jeden,
    ale zawsze więcej niż mają ci, którzy w Płatniku wymyślają nieopcjonalne
    rzeczy.

    kurdebele

    pozdrawiam
    fart