  • 11. Data: 2004-11-29 10:21:36
    Temat: Re: ponownie wysylam, nikt wtedy nie wiedzial a moze nie zauwazyl.
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > darowizna to przychód, czyli ZUS wynosi (800 + 350) = 1150

    800 na ZUS to chyba troszke za duzo co?

    P.

  • 12. Data: 2004-11-29 10:23:19
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > dla mnie to nie jest jedno i to samo - jakš częœć stanowi kwota w pewnej
    > kwocie - choć też kiedys studiowała matmę - i skończyłam z powodzeniem -
    > choć mogłam zapomnieć pewne rzeczy - ale... mi wychodzi...

    to jest to samo tylko inaczej sformulowane. Prosze popatrzec na przyklad.
    Jaki procent liczby 100 stanowi liczba 25?
    ano 25 % prawda?

    I teraz pytanie za milion: Ile wynosi 25 % z liczby 100?

    :-)

    P.

  • 13. Data: 2004-11-29 13:36:33
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > 800 na ZUS to chyba troszke za duzo co?

    i jeszcze jedno, on tę darowizne (ktorą komus dal a nie otrzymal)
    odliczal, wiec to chyba nie przychod?

    P.

  • 14. Data: 2004-11-29 14:18:06
    Od: "Alter Native" <c...@g...WYTNIJ.pl>

    >i jeszcze jedno, on tę darowizne (ktorą komus dal a nie otrzymal)
    >odliczal, wiec to chyba nie przychod?

    acha, czyli to jest te 350 zł limitu odliczeń od dochodu z darowizny

    Alter Native (GG 4646628)

  • 15. Data: 2004-11-29 15:41:40
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > acha, czyli to jest te 350 zł limitu odliczeń od dochodu z darowizny
    > --

    dokladnie, dlatego napisalem 800 - 350 = 450 czyli 450 zus wynosil.
    P.