  • Data: 2006-11-16 17:16:35
    Temat: pomysł na rozwiazanie problemu
    Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    jeden jedyny postęp jaki znalazłem to wiążąca interpretacja jakiegoś
    prowincjonalnego urzędu skarbowego że brak słów kopia i oryginał nie jest
    problemem.

    zastanawiam się nad napisaniem pisma z prośbą o wiążącą interpretację albo
    napisaniem interpelacji poselskiej do ministra finansów (i poproszeniem
    jakiegoś posła, aby oficjalnie zapytał Zytę Gilowską, kiedy skończy się
    stosowanie idiotycznych przepisów utrudniających e-fakturowanie).

    Czy ktoś ma koncepcję jak napisać pismo do urzędu albo interpelację?
    Chodzi mi o listę zagadnień, które trzeba by poruszyć w takim ew. liście.

    pozdr
    Aleksander