  • 1. Data: 2003-10-01 19:11:18
    Temat: podzial faktury
    Od: "GT!" <c...@m...sig>

    Witam,

    Jestem osoba fizyczna prowadzaca dzialalnosc gospodarcza. Dzialalnosc
    prowadze w domu i mam podpisana na mnie (na osobe a nie na firme) umowe z
    Astercity na internet, kablowke i tv. Chcialbym przepisac to na firme aby
    moc dopisac to do kosztow poniewaz zarowno telefon jak i internet sa mi
    badzro do pracy potrzebne. TV nie jest mi potrzebne wiec tego (z tego co sie
    orientuje) nie moge wliczyc w koszty wiec moje pytanie brzmi: czy moge
    wliczyc w koszty tylko czesc faktury? Czy koniecznie musi to byc rozbite na
    dwie faktury?

    --
    pozdro, GT!
    mail: diabelek at acn dot waw dot pl

  • 2. Data: 2003-10-07 06:17:16
    Temat: Re: podzial faktury
    Od: "Dingo" <k...@d...com.pl>

    Użytkownik "GT!" <c...@m...sig> napisał w wiadomości
    > Witam,
    Do GT

    Proponuję wystawianie refaktur usług dotyczących działalności firmy.

    JW

  • 3. Data: 2003-10-07 06:59:34
    Od: "JW" <k...@d...com.pl>

    Przepraszam, za złą informację. Należy przpisać urządzenia na firmę lub
    dokonać podziału kosztów i księgować dokumentem wewnętrznym PK w koszty.

    JW