  • Data: 2006-04-10 09:51:12
    Temat: podatek za prace w uk
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    witam
    przegladalem posty ale nie uzyskalem jednoznacznej odpowiedzi
    dotyczacej konsekwencji prawnych w wypadku gdy nie zloze zeznania
    podatkowego za 2005.
    Skonczylem studia licencjackie w czerwcu, wyjechalem i od lipca 2005
    pracowalem w szkocji...wrocilem w marcu tego roku do Polski.
    Rozpoczalem prace.
    Oczywiscie w Szkocji placilem Podatki jak nalezy.
    .. zanim wyjechalem bylem studentem, nieosiagalem zadnego dochodu wiec
    formalnie nie musze sie rozliczac z tego okresu gdy bylem jeszcze w
    Polsce (chyba)..
    Co mi grozi gdy zdecyduje sie nieplacic tego podatu- haraczu....
    jestem dosc zdeterminowany...bo niewiele zaoszczedzilem z pracy za
    granica gdyz pomagalem rodzinie i teraz to wychodzi na to ze musialbym
    kredyt wziac zeby podatek zaplacic:(
    pozdrawiam
    mayhe