  • Data: 2006-04-10 16:19:50
    Temat: Re: podatek za prace w uk
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    aha ok... moglem sie spodziewac... nie ma to jak panstwo dbajace zeby
    obywatel za duzo nie inwestowal....
    rozumiem tez ze zaswiadczenie o zarobkach do grudnia 2005 mam od
    pracodawcy zalatwic bo przeciez tam rok podatkowy konczy sie chyba z
    koncem marca i rozliczenie z Inland Revenue ktore dostalem nie jest
    odpowiednie... czy mam przedstawic inne zaswiadczenie na jakims
    konkretnym druku czy wystarczy zwykly papier od pracodawcy?
    pzdro
    mayher