  • Data: 2006-04-04 17:58:44
    Temat: podatek od sprzedazy mieszkania...
    Od: "suhy" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie
    Wiem ze juz było ale muszę się upewnić...

    Niestety bardzo mnie przycisnęło finansowo i muszę sprzedać małe mieszkanko
    które kupiłem w zeszłym roku.
    Od sprzedaży musze odprowadzić 10% podatku.

    Ale sprzedaję to mieszkanko nie w celach zarobkowych
    Kupiłem je za 90k, teraz znalazłem kupca za 95k
    ale podatek podobno mam zaplacic od całości, czyli 9,5k?
    Czyli jestem w plecy?
    Czy to prawda?
    Czy to państwo jest aż tak guzik warte, że tak delikatnie to określę?

    Czy zmieni coś fakt że z kasy którą otrzymam część muszę wydać na remont i
    ocieplenie domu w którym mieszkam (ok. 40k)?
    Część - nie wszystko.. bo reszta musi iść na inny cel. np uregulowanie
    zaległości w gazowni....

    Czy jest jakaś szansa na uniknięcie przynajmniej części podatku?

    Dziekuję i pozdrawiam