  • Data: 2011-01-17 17:29:12
    Temat: podatek od sprzedaży garażu
    Od: "uciu" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam czy w przypadku sprzedaży garażu jest tak jak z mieszkaniem?
    Czyli gdy go sprzedłem przed upływem 5 lat (od czasu gdy go na mnie
    przepisano) musze zapłacic 19% do złodziejskiego us?
    Czy jest tak jak z mieszkaniem, że można "uciec" przed podatkiem kupując
    inną nieruchomość, remontując dom/mieszkanie etc?

    Jeśli tak czy mogę pod remont podpiąć zakup pieca do ogrzewania, którego
    kwota przewyższ kwote podatku do zapłaty (ale nie przewyższa kwoty, którą
    dostałem ze sprzedaży garażu)?

    --
    uciu